Search This Blog

Friday, February 17, 2012

hello London





Kilka zdjęć z pierwszego dnia naszego pobytu w Londynie. Uwielbiam to miasto, czuję się tu jak w domu. Wylecieliśmy z Polski, kiedy była zamieć śnieżna, a w Londynie poczuliśmy wiosnę, bo jest około 10 stopni i świeci słońce (moje marzenie z poprzedniego posta się spełniło;) ). Tym razem mieszkamy na Portobello, więc pierwszego dnia pochodziliśmy po okolicy, potem pojechaliśmy na małe zakupy na Oxford Circus, a popołudniu do dzielnicy Canary Wharf na spotkanie. Pierwszy raz byłam w tej części Londynu i kolejny raz przekonałam się, że każda dzielnica Londynu ma swój niesamowity i niepowtarzalny klimat. W międzyczasie jednak spotkała nas niemiła przygoda, ktoś ukradł mi płaszcz, z Iphonem w kieszeni. Jak widać, takie rzeczy zdarzają się nie tylko w Polsce;)

Dzisiaj zaczyna się fashion Week, właśnie jestem w Covent Garden, gdzie będe pracowała przy pokazie Krzysztofa Stróżyny. Relacja wkrótce, tymczasem możecie śledzić mnie na Twiterze i Instagramie, gdzie wrzucam zdjęcia na bieżąco.

A few pictures from our first day in London. The weather was a big surprise, because we left Poland in a snowstorm and when we arrived in London it was sunny and pretty warm so we felt like if it was spring.
This time we live on Portobello, during the first day we walked around neigbourhood, then we went to Oxford Circus to shop a little bit and after that we had a meeting in Canary Wharf. I visited this part of London for the first time and I really liked it. In the meantime we had a very bad accident, because someone stole my Iphone and my favourite Zara coat. Really bad:(

Fashion Week has already started. Today I'm working with Krystof Strozyna on his show in Covent Garden. Stay tuned for the next post and follow me on Twitter & Instargam.




pics by Tomek

(Cheap Monday jeans from Nasty Gal knit, Top Shop jacket and backpack)



No comments:

Post a Comment